لیگ قهرمانان آسیا؛
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان امشب (پنج شنبه) به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 24 September 2020

به گزارش تابناک سمنان هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (پنج شنبه) در دوحه قطر در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان برابر حریفان آسیایی خود قرار می‌گیرند.

پرسپولیس- شارجه امارات/ روز پنج شنبه ساعت ۲۱:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم الدحیل قطر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۷ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. سرخپوشان ایران به ۳ امتیاز بازی با شارجه امارات نیاز مبرم دارند تا به مرحله بعد رقابت‌های آسیایی راه یابند.

شاگردان گل محمدی به خوبی می‌دانند که تساوی در بازی با شارجه امارات فایده‌ای ندارد و آن‌ها باید برنده این بازی شوند تا بدون مشکل به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

سرخپوشان ایرانی در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند، چرا که هر ۴ تیم گروه C از شانس صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها برخوردار هستند و به نظر می‌رسد سرنوشت این گروه با زدن سوت پایان بازی‌ها مشخص می‌شود.

پرسپولیس-شارجه امارات؛نبرد برای صعود از گروه مرگ/ سپاهان- السدقطر؛ بازی تشریفاتی طلایی پوشان در آسیا

پرسپولیسی‌ها در بازی با الدحیل قطر چند موقعیت گلزنی را از دست دادند و عیسی آل کثیر مهاجم سرخپوشان باید از فرصت‌ها برابر شارجه امارات نهایت استفاده را کند تا توانایی و قابلیت خود را به اثبات برساند.

به طور حتم گل محمدی برای بازی با شارجه امارات تدابیر لازم را در نظر می‌گیرد تا تیمش با برتری در این بازی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، اما نایب قهرمان فصل گذشته آسیا کار سختی پیش رو دارد.

سعید آقایی و بشار رسن مصدومان پرسپولیس در این بازی هستند و کادر پزشکی همه تلاش خود را می‌کند تا این ۲ بازیکن را به بازی با شارجه امارات برسانند، اما به نظر نمی‌رسد که آقایی بتواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

در آن طرف، تیم فوتبال شارجه امارات برابر تیم التعاون عربستان به پبروزی پر گل  ۶ بر صفر دست یافت و با ۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم شارجه امارات قصد دارد که با برتری برابر پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، اما کار سختی پیش رو دارد.

تیم شارجه امارات روی کاغذ در خطر حذف از آسیا قرار دارد و اگر این تیم اماراتی نتواند برابر پرسپولیس پیروز شود و تیم التعاون بتواند الدحیل را شکست بدهد در آن صورت هر ۲ تیم پرسپولیس و شارجه از گردونه رقابت‌ها کنار می‌روند و تیم‌های الدحیل و التعاون از گروهشان صعود می‌کنند.

دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و  علی علپیور زننده ۲ گل پرسپولیس بود که در بازی برگشت حضور ندارد و از سرخپوشان جدا شده است.

پرسپولیس-شارجه امارات؛نبرد برای صعود از گروه مرگ/ سپاهان- السدقطر؛ بازی تشریفاتی طلایی پوشان در آسیا

سپاهان- السد قطر/ روز پنج شنبه ۱۸:۳۰

تیم فوتبال سپاهان با تساوی برابر تیم العین امارات و کسب ۳ امتیاز در رتبه سوم گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. این تیم اصفهانی از گردونه رقابت‌های آسیایی حذف شده است و شانسی برای صعود از گروهش ندارد.

شاگردان نویدکیا در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم السد قطر می‌روند و قصد دارند با پیروزی در این بازی، وداع باشکوهی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند، اما کار سختی برابر شاگردان ژاوی دارند.

 دیدار با السد قطر برای نویدکیا یک بازی تدارکاتی به شمار می‌آید تا شناخت خوبی ازبازیکنانش برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال به دست آورد.

به طور حتم نویدکیا همانند بازی‌های گذشته از چند بازیکن جوان استفاده می‌کند و به بازیکنان اصلی خود استراحت می‌دهد.

نویدکیا در قامت سرمربی تیم سپاهان بردی در آسیا نداشته است و خیلی دوست دارد اولین پیروزی اش را در این رقابت‌ها به دست آورد و باید دید این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر.

شایان مصلح و محمدرضا حسینی به علت ابتلا به کرونا و مهدی ترکمان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم سپاهان در این بازی نیستند.

در آن طرف، تیم السد قطر در دقایق پایانی توانست برابر النصرعربستان به تساوی دست یابد و با کسب ۹ امتیاز در جایگاه دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا  قرار گرفت.

شاگردان ژاوی صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است، اما آن‌ها برای صدرنشینی در گروه خود نیاز به ۳ امتیاز بازی برابر سپاهان دارند  و به نظر نمی‌رسد که کار سختی پیش رو داشته باشند.

بغداد بونجاج و پدرو میگل به علت محرومیت قادر به همراهی السد قطر در این بازی نیستند.  

دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود السد قطر به پایان رسید.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار