فیلم های حوزه هنری در شانزدهیمن جشنواره استانی فیلم کوتاه مقاومت در استان کهگیلویه وبویراحمد خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 07 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد رئیس حوزه هنری با بیان این خبر گفت:آئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز دو شنبه چهاردهم مهرماه با حضور مهدی عظیمی میرآبادی دبیر کشوری این دوره از جشنواره، صنعتی به نمایندگی از سازمان بسیج هنرمندان کشور، انسیه شاه حسینی مدیر بخش فیلمسازان بسیجی این جشنواره و جمعی از مسئولین استانی در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی شهر یاسوج برگزار ‌شد.
شریف اسلامی بیان داشت:15 اثر از حوزه هنری به بخش مسابقه این جشنواره راه یافته بود که از این تعداد 10 فیلم کاندیدای دریافت جایزه شده بودند و در نهایت 7 اثر در بخش های مختلف جشنواره موفق به کسب جایزه شدند.
اسلامی به عناوین این فیلم ها اشاره کرده واظهار داشت:در بخش آسیب های اجتماعی فیلم کوتاه داستانی "ته ته"به کارگردانی سید جواد هادی اصل جایزه اول جشنواره را به خود اختصاص داد.
اسلامی با بیان اینکه در بخش سلامت جوایز اول تا سوم به فیلم های حوزه هنری رسید، تصریح کرد:فیلم کوتاه داستانی "به یاد آنها" به کارگردانی زهرا یزدانی جایزه اول ،بازی با مرگ به کارگردانی نسیم سهیلی جایزه دوم و"من مسافرم"به کارگردانی مرتضی صفا منصوری جایزه سوم این بخش از جشنواه را به دست آوردند.
رئیس حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: در بخش ویژه جشنواره فیلم کوتاه"زباله"به کارگردانی سعید کریمی نظر داوران را به خود جلب کرد و موفق به کسب جایزه ویژه داوران این بخش از جشنواره شد.
وی افزود: همچنین در بخش انیمیشن دو اثر برگزیده داشتیم تحت عنوان «تنگ بلور» به کارگردانی علی محمدی وآخرین عید دیدنی» به کارگردانی حمید شیر مردی که به ترتیب جایزه اول و دوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد:این جشنواره ازسوی بسیج هنرمندان استان با مشارکت حوزه هنری،سپاه فتح استان، شهرداری یاسوج و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یاسوج برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار