مدیرکل انتقال خون ایلام؛
مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: امروز پنجشنبه همزمان با اربعین حسینی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر از مراجعان و اهداکنندگان خونگیری می شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 08 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر مهدی اکبری دهبالایی  اظهار داشت: فردا پنجشنبه همزمان با اربعین حسینی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر از مراجعان و اهداکنندگان خونگیری می شود.

اکبری دهبالایی یادآور شد: طرح نذر خون همه ساله برای مدیریت درست و بهینه مصرف خون و فرآورده های خونی در ایام محرم و صفر انجام می گیرد.

وی در مورد وضعیت بهداشت محیط انتقال خون استان هم اظهار داشت: همواره و به صورت مستمر تمامی محیط و تجهیزات انتقال خون ضدعفونی و استریل می شود اما اکنون و به علت شیوع کرونا و باتوجه به حساسیت موضوع و اینکه انتقال خون استان محل تردد افراد مختلف است، هر ۲ ساعت یکبار محیط و تجهیزات استریل و ضدعفونی و از وسایل یکبارمصرف برای خونگیری استفاده می شود.

وی در خصوص وضعیت ذخایر خونی استان هم افزود: میزان ذخایر خونی استان در وضعیت مطلوبی است که البته با توجه به اینکه طور دائم مصرف می شوند و مدت زمان عمر مفید آنها نیز اندک است بنابرین نیاز به دریافت آن ها از سوی عموم مردم همیشگی و مداوم است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار