فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۵ کیلوگرم تریاک با انهدام باند قاچاق موادمخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 10 October 2020

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، علی داداش تبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند قاچاق موادمخدر در محور سورک، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، متهمان را حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور سورک شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات ۵ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی سوداگران مرگ کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهارکرد: اعتیاد منشا بسیاری از جرائم و آسیب های اجتماعی است و سرقت، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

داداش تبار به شهروندان هشدار داد: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار