اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 24 مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 15 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 24 مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در24 مهر بشرح زیر است:.

اقتدار ناجا محصول حرفه ای گرایی و توجه به معنویت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، گفت: اقتدار ناجا محصول حرفه ای گرایی و توجه به معنویت است .

حجت الاسلام والمسلمین " سید علیرضا ادیانی " در حاشیه مراسم عزاداری سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امامان معصوم در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر این که نیروی انتظامی رو به پیشرفت و در مسیر تراز انقلاب اسلامی قرار دارد، گفت: مسئولان و کارکنان ناجا قله انقلاب را نشانه گرفته اند .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به ویژگی های نیروی انتظامی در تراز انقلاب و جامعه قرآنی تصریح کرد: از مهمترین ابعاد و ویژگی های ناجا برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی طرح برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و کسانی که مزاحم نوامیس مردم هستند را یکی از مصادیق برقراری نظم و امنیت در جامعه برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در طرح برخورد با اراذل و اوباش خوش درخشید .

وی اقتدار ناجا را محصول حرفه ای گرایی نیرو با ترویج فرهنگ علم و دانش از طریق دانشگاه ها و توجه به مسائل روحی و معنوی کارکنان این نیرو برشمرد.

ادیانی برگزاری مراسم های مذهبی در ایام محرم و صفر را از مصادیق برنامه های نیروی انتظامی در حوزه تقویت روحیه معنوی و دینی کارکنان دانست و عنوان کرد: این نشان می دهد که نیروی انتظامی در یک دستش سلاح است و دست دیگرش قرآن و تمسک جستن به اهل بیت است که این امر موجب ایجاد انگیزه حضور آنان در میادین خطر است .

وی بیان داشت: این کارهایی که در سال های اخیر مانند رزمایش مواسات و همدلی مومنانه برگزار می شود در هیچ جای دنیا و توسط نیروهای مسلح هیچ کشوری دیده نمی شود و در نیروی انتظامی نیز طی دو مرحله بیش از 28 میلیارد ریال، معادل هزار بسته معیشتی به مستمندان و نیازمندان اهدا شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در خاتمه اظهار داشت: نیروی انتظامی در سیل و زلزله نیز جزء اولین نیروهایی بود که حامی و یاور مردم آسیب دیده بوده است .


-----------------------------------------------------


باند سارقان اموال داخل خودرو در قائمشهر به دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري باند حرفه اي سرقت خودرو و محتویات خودرو با 28 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" مهدی خادمی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در اين شهرستان، موضوع در دستور كار ماموران کلانتری 13 این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: مأموران با تقویت گشت های کنترلی موفق به دستگیری 2 سارق حرفه ای در حین سرقت محتویات داخلی یک خودرو در حوزه استحفاظی شدند .

سرهنگ خادمی، تصریح کرد: متهمان در بازجویی ها به عمل آمده به سرقت خودرو و محتویات داخلی خودرو با همدستی 4 نفر دیگر از همراهان خود اعتراف کردند.

وی در ادامه اظهار داشت:در ادامه این عملیات با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سایر همدستان این افراد نیز دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 28 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این سارقان حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

خادمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: به منظور پيشگيري از سرقت داخل خودرو ، از داخل اشیاء قیمتی در داخل آن خودداری کرده و حتما خودروی خود را به تجهيزات بازدارنده و ضد سرقت مجهز كنند.


--------------------------------------------------


کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف 9 کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجان اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی متهم را شناسایی و وی را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی از کشف 9 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در بازدید از خودروی این سوداگر مرگ خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

وی بابيان اينکه مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن بهداشت و

قرمزته, [۱۵.۱۰.۲۰ ۱۷:۵۶]
سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه از شهروندان خواست: به منظور برقراری نظم و امنیت جامعه و پیشگیری از شیوع این بلای خانمانسوز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------


باند سرقت خودرو در بابل زمینگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری باند 5 نفره سرقت خودرو با 18 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ سید محسن جعفری " در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این ارتباط شدند.

"سرهنگ جعفری" خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان که با تشکیل باندی 5 نفره فعالیت می کردند دستگیر و تاکنون به سرقت 5 خودرو و 13 فقره سرقت اموال داخلی خودرو در این شهرستان و شهرستان همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس در حفظ و نگهداري اموال خود را جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


----------------------------------------------


کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری 15 امام رضا(ع) این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 3 تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


زمینگیر شدن اراذل و اوباش در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 3 نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، با هدف برخورد با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در این شهرستان اجرا شد،

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطاعاتی 3 نفر از افرادی که موجب ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بودند را شناسايي كردند.

سرهنگ عنایتی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این افراد را که دارای سابقه شرارت، سرقت و مزاحمت برای نوامیس مردم بودند دستگیر کردند.

وی از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: پليس فرصت هيج گونه عرض اندام و قدرت نمايي را به مخلان نظم و امنيت نخواهد داد و درصورت مشاهده هرگونه تحرکی از سوی این افراد قاطعانه و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.


-------------------------------------------------


پلمپ 10 واحد صنفي متخلف در"گلوگاه"

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از پلمپ 10 واحد صنفي متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي طرح ساماندهي صنوف و به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی، طرح بازدید از واحدهای صنفی در دستورکار ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي این شهرستان قرارگرفت.

وي افزود: در اجرای اين طرح، از کلیه واحدهای پذیرایی و خدماتی این شهرستان بازدید شده که در خاتمه 10 واحد صنفي متخلف اعم ازقهوه خانه ها و سفره خانه به دلیل عدم رعايت قوانين و رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

قرمزته, [۱۵.۱۰.۲۰ ۱۷:۵۶]
جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان این که به 20 واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب داده شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را از طريق مركز فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.


-------------------------------------------------------


دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی و باغات در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد صادق شاه نظری" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات کشاورزی در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی 3 سارق حزفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاه نظری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و بازجویی های به عمل آمده به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و مزارع این شهرستان اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


جانبازان و خانواده های شهداء منزلت بالایی در پیشگاه خدا دارند

فرمانده انتظامي استان مازندران در دیدار با خانواده شهید "فلاحی"و جانباز "محمدیان" گفت: خانواده های شهداء و جانبازان با صبر و استقامت خود از اجر و منزلت بالایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا، سردار مرتضی میرزایی با خانواده های معظم شهید سعید فلاحی و جانباز مهدیار محمدیان در شهرستان ساری دیدار و از آنان دلجویی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در این دیدار با اشاره به اين که خانواده شهدا از جايگاه و منزلت بالايي برخودار هستند، بیان داشت: خانواده شهداء با صبر واستقامت خود باعث افزایش هر چه بیشتر منزلت خود در پیشگاه خداوند متعال می شوند.

سردار میرزایی با بیان این که اميدواريم ما نيز پیروان حقیقی شهيدان گرانقدر باشيم تا عظمت و عزت کشورمان را به مراتب بالاتر ببریم ، تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند كه ملت عزیز کشور ما در راه اسلام از تمامی دارایی وحتی جان عزیزشان هم گذشته اند و خواهند گذشت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه، دیدار با خانواده های معظم شهدا را ادای دين به ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان هاي انقلاب و مسير پرافتخاري که شهدا و جانبازان درآن پاي نهادند وظيفه ای است که به دوش ما نهاده شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار