جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی از كشف 30 كيلو و 600 گرم ماده مخدر ترياك در عمليات مشترك مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با کهکیلویه وبویر احمد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 19 October 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ سپهوند گفت: به منظور مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچيان عمده موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقیقاتی از فعالیت 4 توزیع کننده عمده مواد مخدر که در سطح کشور گسترده فعالیت می کردند مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.
وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افراد مورد نظر که در حال جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر بودند، در استان کهکیلویه و بویراحمد شناسایی و مشخص شد که افراد مذکور با دو دستگاه خودروی سواری در حال انتقال موادمخدر از این استان به مرکز کشور هستند.
جانشين فرمانده انتظامي استان مرکزی اظهار داشت: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل عبور محموله مواد مخدر در سطح محورهای مواصلاتی اعزام و سرانجام موفق شدند در بستری عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه وبویر احمد خودروهای مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی یاسوج به اصفهان شناسایی، متوقف و در بازرسی از یکی از آنها 30 کیلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.
سرهنگ سپهوند در پایان با تأکید بر ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معظل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند. / صدا سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار