فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 69 تن نهاده های دامی احتکار شده به ارزش 3 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 22 November 2020

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در سه انبار مطلع و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی از محل کشف شده به دقت انجام شد، ادامه داد: در بازرسی از این انبارها، 69 تن نهاده‌های دامی احتکار شده کشف شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: ارزش کالاهای احتکار شده مکشوفه، طبق نظر کارشناسان مربوطه، 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهانبخش همچنین از دستگیری سارق مزارع و باغات در ابهر خبر داد و افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت از مزارع و باغ‌ها از توابع این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 شهرستان ابهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم شناسایی، دستگیر و به کلانتری انتقال یافت، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به چهار فقره سرقت از مزارع و باغات شهرستان ابهر اعتراف کرد.

 وی با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد از مردم خواست موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار