مسعود بهرام نژاد در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد کرونا استان کرمانشاه با تشکر از همکاری بازاریان و اصناف با مسئولان برای قطع زنجیره کرونا گفت:تعدادی کسبه در برخی از نقاط شهر مانند بازار مسکن،کارمندان و دولت آباد به طرح تعطیلی بازار بی اعتنا هستند و با این کار جان خود و همشهریان را به خطر می اندازند.
کد خبر: ۹۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 23 November 2020

مسعود بهرام نژاد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تابناک کرمانشاه با تاکید بر اینکه هم اکنون شخصا جهت بازدید در بازار مسکن حضور دارم، اظهار کرد: کسبه و اصناف استان و شهر کرمانشاه برای اجرای طرح تعطیلی بازار همکاری کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ابراز کرد: در برخی از محلات با وجود فشار دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح،مغازه های خود را تعطیل نمی کنند و علاوه بر این شاهد تجمع و ازدحام مردم در این مکان ها هستند.

سخنگوی ستاد کرونا استان تصریح کرد: متاسفانه علی رغم همکاری و همراهی اصناف، بازار مسکن،دولت آباد و کارمندان باز است و با توجه به اینکه در این ساعت به طور معمول نباید بازار شلوغ باشد،شاهد ازدحام جمعیت هستیم.

بهرام نژاد گفت: تمامی گروه های شغلی ۳ و ۴ در این مکان باز است و سبب تجمع مردم شده اند و سلامتی خود و مردم را به خطر می اندازند.

سخنگوی ستاد کرونا استان در پایان تصریح کرد: همه کسبه و اصناف نیز از این تعطیلات متضرر می شوند ولی به احترام مردم و حفظ سلامتی جامعه بازار را تعطیل کرده اند،پس انتظار میرود کسبه محترم بازارهای مسکن،کارمندان و دولت آباد نیز به احترام همکاران خود بازار را تعطیل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار