مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در استان زنجان 697 کودک بازمانده از تحصیل داریم که از این میان، 25 نفر در حمایت کمیته امداد و همچنین 286 کودک معلول تحت حمایت بهزیستی هستند.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ 30 November 2020

سجاد اجاقلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیر آن است، بحث کودکان بازمانده از تحصیل است.

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه فهرست کودکان بازمانده از تحصیل در استان زنجان تهیه شده و پیگیری برای چرایی این امر انجام می‌شود، گفت: خانواده‌های کودکان بازمانده از تحصیل استان، چرایی غیبت فرزندان خود را به دفتر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل اعلام کنند.

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان 697 کودک بازمانده از تحصیل داریم که از این میان، 25 نفر در حمایت کمیته امداد و همچنین 286 کودک معلول هم در حمایت بهزیستی هستند.

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: خانواده‌های کودکان بازمانده از تحصیل با تماس با دفتر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل به شماره 33454973، نسبت به اعلام چرایی غیبت فرزندان خود اقدام کنند.

گفتنی است، طبق تعاریف ارائه شده توسط یونیسف کودکان بازمانده از تحصیل کودکانی هستند با گروه سنی ۶ تا ۱۸سال که با وجود لازم‌التعلیم بودن به دلایل عدیده در هیچ یک از مقاطع تحصیلی مشغول به تحصیل نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار