معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: هم‌اکنون تردد در جاده‌های کوهستانی این استان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 19 December 2020

جواد یوسفی روز ‌شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر آزادراه زنجان – قزوین و جاده ترانزیت زنجان- خرمدره- ابهر با بارش برف، مه غلیظ و کاهش دید افقی همراه است.
وی تاکید کرد: تردد در جاده های خدابنده - همدان، زنجان- بیجار، زنجان – دندی – زنجان – طارم، سلطانیه به خدابنده، زنجان – تهم – چورزق و دندی به تخت سلیمان نیز به دلیل بارش برف در آنها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان و مسافران از ترددهای غیرضروری در جاده های استان خودداری کنند.
یوسفی از رانندگان خواست، خودروهای خود را به سیستم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کرده و جیره غذایی خشک همراه داشته باشند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: رانندگان می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های دیگر استان های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ ونرم افزار موبایلی ۱۴۱ مطلع شوند.
یوسفی اضافه کرد: هم اکنون۵۰ اکیپ های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی استان مستقر و در حال ارائه خدمات هستند که در صورت ضرورت مسافران نیز در این مکان ها اسکان موقت داده می شود.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
علاوه بر این ۲۰ دوربین ثبت تخلف در آزادراه های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز وجود دارد که در ۲۴ ساعت از شبانه روز تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار