سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر پایداری جوی در استان طی چند روز آینده گفت: دمای هوا در زنجان از روز جمعه افزایش نسبی می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 05 January 2021

 

محمدرضا رحمان‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ادامه پایداری جوی در استان خبر داد و اظهار کرد: این وضعیت جوی گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان تا پایان هفته بارشی برای استان متصور نیستند، افزود: از روز جمعه دمای هوا در زنجان افزایش نسبی می‌یابد.

وی از افزایش ۵ درصدی میانگین بارش در سال زراعی جاری نسبت به بارش بلندمدت در استان زنجان خبر داد و گفت: میزان این بارش در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال‌گذشته کاهش ۱۰ درصدی یافته است.

رحمان‌نیا به عبور سامانه بارش ضعیف از استان زنجان طی امروز اشاره و تصریح کرد: این سامانه منجر با وزش باد به نسبت شدید در برخی نقاط استان از جمله ابهر و خرم‌دره خواهد شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه کمینه دما در اغلب ایستگاه‌های هواشناسی استان طی ۲۴ ساعت گذشته زیر صفر بوده است، ادامه داد: سردترین دما در این بازه زمانی با ۱۱ درجه زیر صفر از سجاس، دانشگاه زنجان و حلب گزارش شده است.

وی به نوسان ۱۱ درجه‌ای دما در زنجان طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: مرکز استان در بازه زمانی مورد نظر دمایی بین ۶ درجه زیر صفر و پنج درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار