رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تاکید کرد: شروع پروژه‌های جدید فقط منوط به پیش‌بینی اعتبار است.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳ 16 January 2021

‌رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به زنجان حدود ۴۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شد، گفت: از میزان اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه دو خطه کردن راه‌آهن قزوین به زنجان (چهار قطعه فعال در محدوده استان زنجان) اختصاص یافت که این اعتبار در همان سفر یک روزه به استان تخصیص پیدا کرد.

وی با یادآوری اینکه در این سفر برای توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان نیز اعتبار ۲۳ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده و در همان روز تخصیص پیدا کرد، اظهار کرد: حدود ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای مسکن اقشار کم‌درآمد و روستایی در قالب تفاهم‌نامه‌ای در راستای احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در روستاها اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: همچنین ۱۶ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام استان اختصاص پیدا کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه کل اعتبار سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان ابلاغ شده است، تصریح کرد: همه تلاش مسئولان استان این است که پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان تا پایان امسال عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: همچنین امیدواریم بتوانیم نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان اقدام کنیم، این در حالی است که پروژه‌های نیمه‌تمام استان دارای اعتبارات استانی نیز بوده که تزریق خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: شروع پروژه‌های جدید فقط منوط به پیش‌بینی اعتبار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار