رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان زنجان، گفت: زنجان در رقابت‌های قهرمانی کشور دواتلون "دوگانه زمینی" نونهالان و نوجوانان پسر که در کرمانشاه برگزار شد به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 06 February 2021

 

رسول مشهدلو، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رده نونهالان این مسابقات تیم‌های کردستان و چهارمحال و بختیاری و در رده جوانان نیز آذربایجان‌شرقی و چهارمحال و بختیاری نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: در رده نونهالان پسر این رقابت ها که روز پنجشنبه/۱۶ بهمن ماه/ در دهکده ورزشی المپیک استان کرمانشاه و در مسافت های یک هزار متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه و ۵۰۰ متر دو برگزار شد "مهدی شافعیان و امیرحسن نصیری" از زنجان و آرین مرادی از کردستان به ترتیب عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند.

مشهدلو، با بیان اینکه علی مشهدلو مربیگری و سرپرستی تیم زنجان را عهده دار بود، ادامه داد: شافعیان توانست با زمان ۱۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه مقام قهرمانی را از کسب کند، نصیری با چند صدم ثانیه اختلاف ساعت دوم شد و مرادی نیز با زمان ۱۶ دقیقه و ۴۷ ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در رده نوجوان پسر نیز که در مسافت ۲ کیلومتر دو، ۱۰ کیلومتر دوچرخه و یک کیلومتر دو، برگزار شد پوریا شامی از زنجان با ۳۰ دقیقه و ۲۹ ثانیه نایب قهرمان شد و عنوان نخست با زمان ۲۹ دقیقه و ۴۷ ثانیه به محمد یاسر سجاد از اصفهان رسید و آرش صادق میرانی از آذربایجانشرقی نیز با زمان ۳۰ دقیقه و ۴۸ ثانیه، به مقام سوم دست یافت.

به گزارش ایرنا، در رقابت‌ های دختران نیز که روز سه شنبه /۱۴ بهمن ماه/ در دهکده ورزشی المپیک استان کرمانشاه برگزار شد تیم نونهالان زنجان، قهرمان شد و تیم‌ های آذربایجان‌غربی و اصفهان نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

مسابقات دختران نونهال در مسافت های یک هزار متر دو، پنج کیلومتر دوچرخه و ۵۰۰ متر دو برگزار شد و کیمیا شامی از زنجان توانست با زمان ۲۲ دقیقه و ۱۵ ثانیه مقام قهرمانی را از آن خود کند و مهدیس تقیان از اصفهان با زمان ۳۴:۲۲ و پریا ایرانی از آذربایجان‌غربی با زمان ۲۳ دقیقه سوم شدند.

در بخش نوجوانان دختر نیز که در مسافت ۲ کیلومتر دو، ۶ کیلومتر دوچرخه و یک کیلومتر دو، برگزار شد زنجان با ۲ ورزشکار منتخب (ستایش انصاری و فائزه مهری) به مربیگری و سرپرستی زهرا محمدی شرکت کرده بود که متاسفانه این ۲ ورزشکار در میانه مسیر به دلیل نقص فنی دوچرخه‌های خود از دور مسابقات خارج شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار