رئیس اتاق اصناف زنجان:
رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه تولید مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد و مازاد بر مصرف نیز به استان‌های دیگر صادر می‌شود، گفت: میزان مصرف روزانه گوشت مرغ در زنجان ۳۰ تن است.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 20 February 2021

 

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در استان ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است.‌، گفت: تا اطلاع ثانوی افزایش قیمت گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تولید مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد و مازاد بر مصرف نیز به استان‌های دیگر صادر می‌شود، اظهار کرد: میزان مصرف روزانه گوشت مرغ در زنجان به طور متوسط ۳۰ تن است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه در خصوص تخم مرغ در استان مشکلی وجود ندارد، گفت: قیمت تخم‌مرغ نیز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

موسوی تاکید کرد: در حال حاضر در خصوص تامین گوشت مرغ هم در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و مردم در آرامش باشند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال نظارت و بازرسی از بازار شب عید در استان تشدید شده است، ابراز داشت: روزانه اکیپ‌های بازرسی از ساعت هشت صبح تا هشت صبح بازرسی از اصناف را بر عهده دارند.

رئیس اتاق اصناق استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ تیم بازرسی اتاق اصناف استان بازرسی از اصناف را بر عهده دارد، تصریح کرد: اصنافی که اقدام به گران فروشی بکنند برخورد لازم با آنها صورت می‌گیرد و با متخلفین به جد برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار