سفر وزیر آموزش و پرورش به زنجان و زنگ هشدار شیوع ویروش جهش یافته کرونا از جمله مهمترین عناوین و رویدادهای خبری در زنجان طی هفته گذشته بود.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 20 February 2021

 

** وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایط هجمه، فشار، تهدید، مسائل و مشکلاتی که متوجه جامعه شد، دولت تدبیر و امید در میان همه این دشواری ها و سختی ها کارهایی انجام داده که کم نظیر و با عدد و رقم قابل تبیین و مقایسه است.

محسن حاجی میرزایی در شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در یک دوره بسیار سختی مدیریت کشور را بر عهده گرفت، افزود :بنده با مدیرانی که در طول ۴۰ سال گذشته و در رده های عالی کشور سمت و مسوولیت های داشتند، صحبت کردم، به اتفاق می گویند، روزهایی که دولت پشت سر گذاشت در تمام دوره های قبل بی سابقه است.

** وزیر آموزش و پرورش گفت: همه خیرین و افرادی که در ساخت مدرسه مشارکت می کنند، در حقیقت در راستای توسعه و اصلاح اجتماعی نقش آفرین و سهیم هستند.

** استاندار زنجان گفت: از یک‌هزارو ۱۱۲ مدرسه روستایی استان یک‌هزارو ۳۸ مدرسه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار واقع شده است و از این تعداد ۸۱۶ مدرسه به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند، ۱۴۳ روستا نیز دردست اقدام بوده و تاپایان سال به اتمام می‌رسد که۹۳درصد مدارس دارای اینترنت پرسرعت می‌شوند.

** معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: نزدیک به یک میلیون و ۴۲ هزار نفر در سطح کشور در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

** معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: معنا و مفهوم ثبت ازدواج‌های زیر سن قانونی، قانون گزیزی و اخلاق گریزی است و نباید اجازه دهیم چنین اتفاقاتی در کشور بیفتد.

** عضو شورای صنفی بسیج اساتید کشور گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیات عملی دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، ضامن اعتلای علمی کشور است.

** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شیوع ویروس جهش یافته کرونا را همانند شروع یک بیماری دیگر باید تلقی کرد چرا که در صورت عدم کنترل آن می تواند مشکلات مضاعفی را ایجاد کند و در این خصوص هماهنگی لازم با استان‌های قزوین و البرز انجام گرفته است.

** رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: هم اکنون ۲۵ اکیپ بازرسی در سطح استان تشکیل شده است که به صورت روزانه در شیفت‌های صبح و عصر بازار را رصد می‌کنند.

** مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اغلب واحدهای تعاونی علوم پزشکی آماده تحویل است، متاسفانه تعدادی که عضو این شرکت تعاونی نبودند نیز واحد دریافت کرده‌اند و شرکت تعاونی هیچ تعهدی نسبت به آن‌ها ندارد، این افراد با اهداف نامعلوم تجمعات اعتراضی را مدیریت می‌کنند.

** مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۳۰ میلیارد تومان آورده نقدی متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن بوده و گردش مالی این طرح، تاثیر مثبتی بر بازار سرمایه و جذب منابع خرد و سرگردان دارد زیرا این سرمایه‌ها می‌توانست تاثیر منفی بر بازار داشته باشد که به فعالیت‌های عمرانی و اشتغالزا جذب شد.

** رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برای نخستین بار قوچ‌های افشار پنج قلو هم به دنیا آمدند در صورتی که سال‌های گذشته در زنجان که پیشتاز اصلاح نژاد گوسفندی است تا چهار قلو زایی انجام شده بود.

** محیا فیروزی کودک پنج ساله خدابنده‌ای موفق به حفظ کل قرآن کریم شده و جزو خردسال‌ترین حافظان کشور نام گرفته است.

** معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: بازگویی مشکلات دلیل بر انجام ندادن امور و اقدامات مختلف نیست و استان در عرصه های مختلف دارای توفیقات بیشماری است که باید این مسائل از سوی مسوولان برای مردم بیان شود.

** معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اختصاص یک قطعه زمین برای احداث ۲۲۴ واحد مسکونی برای ایثارگران زنجانی خبر داد و گفت: ساخت این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

** مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: ۳۴ نیروگاه برق با ظرفیت ‭‭۹۴۸‬‬ مگاوات در استانهای زنجان و قزوین در دست بهره برداری است.

** فرماندار شهرستان خدابنده گفت: با گسترش خدمات زیرساختی در این شهرستان و دسترسی درصد قابل توجهی از روستاییان به این خدمات، توسعه متوازن در خدابنده محقق و گام‌های مهمی در این راستا برداشته شده است.

** رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۹ اخلالگر اقتصادی در حوزه گندم و آرد در شهرستان خدابنده دستگیر شدند و اتهامات سایر عوامل در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار