رییس کل دادگستری زنجان:
رئیس کل دادگستری استان زنجان، تاکید کرد: ایمن‌سازی جوانان در برابر تهدیدات فضای مجازی امری ضروری است و امروزه کنترل جوانان مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت آثار مخرب و منفی بر روی جوانان خواهد گذاشت.
کد خبر: ۹۴۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 24 February 2021

 

به گزارش تابناک زنجان به نقل از دادگستری استان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در جلسه ستاد کنترل آسیب‌های اجتماعی با مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد هم‌افزایی و هم پوشانی دستگاه‌های متولی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی است و اقدامات انجام شده در این بخش کافی نیست، بایستی برنامه‌ریزی متناسب با آسیب‌های اجتماعی استان تدوین و اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی و اولویت‌ها در مراکز استان‌ها متفاوت است، افزود: استان زنجان در برخی از حوزه ها نسبت به سایر استان‌ها شرایط بحرانی ندارد مثلا در حوزه طلاق استان رتبه 26 کشوری را دارد، بنابراین برای سال 1400 با نظرخواهی اعضای ستاد، آسیب‌ها و اولویت‌ها احصا شود.

وی، با اشاره به اینکه مشخصه مهم جلسات ستاد کنترل آسیب‌های اجتماعی خروجی موثر و اجرای مصوبات و برنامه‌هاست، تأکید کرد: تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از رشد آن مورد اهتمام ستاد قرا بگیرد.

صادقی نیارکی ادامه داد: ایمن‌سازی جوانان در برابر تهدیدات بخصوص تهدیدات فضای مجازی امری ضروری است و امروزه کنترل جوانان با توجه به دسترسی آسان به فضای مجازی و تهدیداتی که از خارج کشور هدایت می‌شود مورد توجه قرار گیرد در غیر این صورت آثار مخرب و منفی بر روی جوانان خواهد گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای سال آینده 15 برنامه فوق‌العاده در حوزه پیشگیری از مرکز ابلاغ شده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بازده زمانی مشخص اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه با پیگیری معاونت اجتماعی دادگستری استان و تلاش و همکاری اداره بهزیستی استان در سامانه تصمیم حوزه طلاق در 11 ماه گذشته از سال، 14 درصد سازش داشتیم و در این بازده زمانی تعداد 2هزار و 16 زوج معادل 36 درصد انصرافی از طلاق داشیم که آمار بسیار خوبی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار