رئیس‌کل دادگستری استان زنجان خبرداد:
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: مسئولان به تکریم مراجعان و شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مردم در جهت توجه به حقوق شهروندی اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 02 March 2021

 

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه براساس اعلام مرکز، استان زنجان جزء مراکز برتر در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه است و البته عقب‌ماندگی‌هایی در این خصوص وجود دارد که تا پایان سال بایستی جبران شود، اظهار کرد: برنامه بر مبنای سند تحول قضائی برای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۹۹ تدوین و ارائه گردد و همه حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه بایستی ضمن برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های اعلامی از مرکز، نسبت به ارائه برنامه‌های استانی و کاربردی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط با نخبگان و اصحاب فن که مورد تأکید ریاست قوه قضائیه است، دستور کار همه مسئولان حوزه‌های قضایی استان باشد، تصریح کرد: در شرایط کرونایی برای تحقق این امر نیاز به برگزاری جلسات و تجمعات نمی‌باشد، بلکه با استفاده از بسترهای فضای مجازی و دیدار با تعداد محدودی از نخبگان و اصحاب فن می‌توان از نظرات و پیشنهادات سازنده‌شان برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه بهره برد.

صادقی‌نیارکی افزود: برای تکریم مراجعان و شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مردم در جهت توجه به حقوق شهروندی از سوی ضابطان‌، زندان، همکاران و مسئولان حوزه‌های قضایی اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان موضوع اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی استان را امری مهم برشمرد و بیان کرد: تنها مرکز اطلاع‌رسانی در دادگستری استان روابط عمومی و امور رسانه در دادگستری کل استان است و از مسئولان حوزه‌های قضائی انتظار داریم به این موضوع توجه و اهتمام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار