مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان زنجان امروز با حضور رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 02 March 2021

 

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان زنجان امروز با حضور رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد و محسن سهندی تنها نامزد انتخاباتی مجمع با کسب 19 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت کاراته استان زنجان انتخاب شد.

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: کاراته کشور به جهت تلاش‌های صورت گرفته روز به روز در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و استان زنجان نیز از گذشته‌های دور اسم و رسمی در رشته کاراته دارد و به این جهت به عنوان شهر کاراته در کشور شناخته شده است.

رئیس فدراسیون کاراته: به‌دنبال کسب مدال طلا در المپیک توکیو هستیم/ کرونا به آمادگی جسمانی ملی‌پوشان لطمه وارد کرد

وی افزود: درست است که در چند سال اخیر مشکلات متعدد این رشته ورزشی را در حالت سکون قرار داده اما توانسته‌ایم با برنامه‌ریزی‌های خوب و با تلاش مربیان و ورزشکاران در امر آموزش رتبه برتر کشوری را به دست آوریم. استقبال از این ورزش در استان زیاد است و تعداد کسانی که در این رشته فعالیت می‌کنند با روند افزایشی مواجه شده است و این نشان دهنده عملکرد بهتر این رشته بوده است.

وی تصریح کرد: سال‌های گذشته ورزشکاران نمونه بسیاری در این استان داشتیم که هم اکنون در رده‌های مختلف در تیم‌ ملی فعالیت می‌کنند و انتظار می‌رود مجددا کاراته استان به اوج خود برسد. مربیان زنجانی در شرایط سخت کرونا "تمرین" را تعطیل نکردند و حتی در پارک‌ها نیز تمرینات را انجام می‌دادند و خوشبختانه از ماه گذشته کلاس‌ها و تمرینات کاراته مجددا آغاز شده است.

در پایان این مراسم سهندی حکم خود را از رئیس فدراسیون کاراته دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار