فرماندار کاشان گفت: در سال جاری ۵۰۰ کیلوگرم اسانس گل محمدی از کاشان به خارج از کشور در سال جاری صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 04 March 2021

علی اکبر مرتضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه اشتغال و کارآفرینی در سطح شهرستان کاشان یکی از اولویت‌های فرمانداری کاشان است، اظهار داشت: کاشان در حال حاضر با کمبود نیروی کار زیر دیپلم مواجه است.

وی با بیان اینکه لازم است برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی برنامه ریزی مدون انجام گیرد، ابراز داشت: نیازهای منطقه کاشان در حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و غیره مشخص است و جذب و پذیرش دانشجویان در دانشگاه‌های این شهرستان باید بر اساس همین نیازها باشد.

بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی در ایران

فرماندار کاشان با بیان اینکه کاشان بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی در ایران است، تصریح کرد: در زمینه گل محمدی و اسانس آن بیش از ۵۰۰ کیلوگرم اسانس از این گل در سال جاری از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه کاشان در زمینه پرداخت تسهیلات کرونایی مقام نخست در کشور را دارد، خاطرنشان کرد: با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده بیش از دو هزار شغل در ایام فراگیری ویروس کرونا در کاشان تثبیت شد.

مرتضایی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و نیاز مردم به تأمین کالاهای ضروری بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری شهرداری کاشان ۱۰ مرکز برای توزیع کالاهای اساسی مردم کاشان پیش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از تصرفات غیرقانونی زمین‌های دولتی در سطح شهرستان کاشان گفت: این اراضی جز منابع ملی است و هرگونه تصرف غیرمجاز در آنها ممنوع و در صورت مشاهده با متصرفین برخورد می‌شود.

فرماندار کاشان افزود: ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و تلفن نباید به فرد یا افرادی که این اراضی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده‌اند، خدماتی ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار