یک میلیون مواد محترقه و یک میلیون پیش ساز مواد منفجره در استان زنجان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 16 March 2021

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس زنجان برای اجرای ماموریت چهارشنبه آخر سال و نوروز، گفت:با همدلی و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و مسئول، شاهد وضعیت امنیتی مطلوبی در سطح استان هستیم به نحوی که استان زنجان جزء استان‌های امن کشور است.کشف یک میلیون مواد محترقه و یک تن پیش ساز مواد منفجره در استان زنجان

سردار جهانبخش افزود:ماموریت‌های ابلاغی از ناجا و مطالبات مردم را از دیگر محور‌های اجرای ماموریت‌های پلیس در استان زنجان دانست و افزود: یکی از شاخص‌های پلیس در سطح استان برخوداری از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست و استراتژی پلیس در چهارشنبه آخر سال امسال، ادامه داد: با توجه به شرایط خاص امسال و انتشار ویروس کرونا از همشهریان این خواهش را داریم که چهارشنبه آخر سال را در خانه و همراه خانواده خود باشند تا کار مضاعف برای مدافعان سلامت ایجاد نکنیم.

سردار جهانبخش به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت‌های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره کرد و گفت: پلیس هدفش ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده‌ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی‌دهد که به بهانه شادی برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند.

وی در ادامه با اشاره به کشف یک میلیون انواع مواد محترقه و یک تن پیش ساز مواد منفجره، افزود: سود جویان و کسانی که بخواهند در این شب با ایجاد سد معبر، راهبندان، تخریب اموال عمومی آسایش شهروندان را سلب کنند منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه همه با هم با رعایت نکات بهداشتی و حضور در خانه می‌توانیم از شیوع این بیماری پیشگیری کنیم افزود: پلیس استان هم با تعامل و هماهنگی با سایر دستگاه هاو اقشار مختلف مردم با کسانی که موازین قانونی را رعایت نکنند برخورد قانونی خواهد کرد.

سردارجهانبخش با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس استان در نوروز و سال آتی است، گفت: نظارت و کنترل خانواده‌ها نقش اساسی در کاهش آسیب‌ها و خطرات ناشی از چهارشنبه آخر سال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار