رئیس سازمان آتش نشانی زنجان با اشاره به آمادگی سازمان آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال گفت:آتش‌نشانی زنجان بخاطر کمبود نیرو برای مقابله با چهارشنبه‌سوری ۲۰۰ نیروی داوطلب را فراخواند.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 16 March 2021

 

مجید امیرفضلی در گفت‌وگو‌ با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: از 15 اسفندماه تا پایان سال برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی همانند شب مهم چهارشنبه سوری کلیه ایستگاها در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: در زمینه چهارشنبه سوری برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی با همکاری سازمان آتش‌نشانی، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی شهرداری و نیروی انتظامی انجام شده است و امیدواریم این برنامه‌های آموزشی برای امشب تاثیرگذار شده باشد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان بیان کرد: 120 پرسنل آتش‌نشانی در 6 ایستگاه فعال با تمامی تجهیزات و ماشین آلات در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با کمبود نیروی انسانی تاکنون بیش از 200 نفر از نیروهای داوطلب آموزش‌دیده فراخوانده شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای داوطلب در 20 نقطه از شهر در شب چهارشنبه سوری مستقر خواهند شد تا ‌در صورت لزوم بتوانیم از ظرفیت آن‌ها استفاده کنیم.

امیرفضلی گفت: برابر هماهنگی‌های که با مدیریت شهری انجام شده کلیه مناطق چهارگانه شهرداری زنجان تمام تانکرهای آبرسان خودروهای سنگین خود را به عنوان پشتیبان در اختیار آتش نشانی قرار داده‌اند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار