مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: شهروندان این استان در مجموع ۱۷میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال ۹۹ کمک کردند.
کد خبر: ۹۵۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 03 April 2021

 

هدایت صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان کمک‌های مردمی در استان نسبت به سال ماقبل آن ۴۶ درصد رشد داشت.

وی خاطرنشان کرد: کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از خیران و مردم نیک اندیش استان با رعایت و حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده های تحت حمایت توزیع و یا به حساب بانکی آنان در ادارات اجرایی و یا مراکز نیکوکاری قبل از اتمام سال واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با اشراف کامل و مطالعه دقیق نسبت به نامگذاری سال ها اقدام می کنند و این نام گذاری صرفا یک شعار نیست بلکه نقشه راه است.

صفری ادامه داد: در کمیته امداد نیز تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» از طریق توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده ها و نظارت موثر بر طرح های ایجاد شده و برداشته شدن موانع پیش روی طرح های اشتغال پیگیری می شود.
وی با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در تحقق شعار سال گفت: رکن جدی توانمندسازی، اشتغال است، بر همین اساس کارها را باید به موقع و از همین ابتدای سال جدی بگیریم.

 بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار