فرماندار زنجان گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر زنجان بازار تاریخی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شود که این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس خطرناک کرونا اتخاذ شده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 05 April 2021

 

رضا عسگری با اشاره به وضعیت حاد کرونایی شهر زنجان افزود: بر این اساس پاساژها، مجتمع های تجاری و مجموعه های تجاری سربسته تا تثبیت وضعیت قابل قبول بیماری تعطیل می شوند.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند مجاز به فعالیت بوده و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تا اطلاع ثانوی در شهر زنجان تعطیل هستند.

این مسوول، فروشگاه‌های مواد غذایی، زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌بار، مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات پروتئینی و خدمات وابسته، مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی و نانوایی (تولید فراورده‌های نانوایی)، داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرون بر را از جمله فهرست مشاغل مجاز گروه یک در شرایط قرمز ذکر کرد.

وی اظهار داشت: به این مهم توجه داشت فعالیت گروه مشاغل یک نیز که با مایحتاج عمومی مردم سر و کار دارد، مبتنی بر رعایت پروتکل های اعلام شده بوده و در صورت مشاهده تخلفات، برخوردهای لازم نیز انجام خواهد گرفت.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه وضعیت خطرناک کرونای یشهر زنجان با موج های قبلی متفاوت تر است، خاطر نشان کرد: از شهروندان زنجانی تقاضا می شود در این شرایط خاص با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از این بیماری همراه باشند و از رفت و آمدهای غیرضرور اجتناب کنند.

این مسوول یادآوری کرد: اعمال محدودیت ها در شهر زنجان با جدیت و نظارت بیشتری با همکاری های بین بخشی در حال انجام است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار