جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری منحوس، اعمال محدودیت تردد خودرویی از سوی پلیس راه استان زنجان با توجه به رنگ بندی شهرهای استان، تشدید شده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ 12 April 2021

 

سرهنگ مهدی میناخانس افزود: در حال حاضر از تردد خودروهای پلاک غیربومی در مبادی ورودی و خروجی شهر زنجان "زنجان - بیجار، زنجان - میانه و میدان بسیج" جلوگیری می شود مگر اینکه از مراجع ذیصلاح مجوز تردد داشته باشند.

وی اظهار داشت: آن دسته از رانندگانی که از قانون و مقررات تمکین نکنند مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد و اگر همچنان اصرار بر تخلف داشته باشند در این صورت علاوه بر جریمه به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.

میناخانی با بیان اینکه عوامل پلیس راه استان به دقت تردد خودروها در سطح مسیرهای ارتباطی این استان را رصد و پایش می کنند، تصریح کرد: در زمان حاضر تردد وسایط نقلیه پلاک غیربومی در سطح جاده های زنجان آزاد است و به رانندگان توصیه می شود به شهرهای این استان ورود پیدا نکرده و از کمربندی عبور کنند تا مشمول اعمال قانون نشوند.

میناخانی تصریح کرد: ۱۳ بدر امسال میزان تردد خودرویی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان ۴۴۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال (سال ۹۹) افزایش داشت و در حال حاضر نیز میزان تردد نسبت به تعطیلات نوروز بسیار کمتر شده است.

استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار