نماینده مردم زنجان:
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه در اتاق ماندن و با چند تماس تلفنی نمی‌شود مشکلات کشور در اقصی نقاط کشور را حل کرد، گفت: "رئیسی" قطعا با آمدنش حوزه ورزش را در کشور متحول خواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 11 June 2021

مصطفی طاهری در دیدار با جمعی از ورزشکاران استان زنجان که در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی انجام شد اظهار داشت: وقتی با جمعی از ورزشکاران استان و همینطور کشور صحبت می‌کنم همه آن‌ها از هشت سال بی‌توجهی مسئولان دولتی گلایه دارند. آن‌ها معتقدند بسیاری از استعدادها در این هشت سال کور شد چرا که وزارت ورزش قوی وجود نداشت که بتواند با استعدادیابی‌های درست آن‌ها را کشف کند.

وی با بیان اینکه نگاهی به آمار و عملکرد حوزه ورزش کشور در هشت سال گذشته نشان می‌دهد ورزش کشور پیشرفت آنچنانی نداشته است، گفت: با آوردن سرمربی خارجی به نام ویلمتوس معلوم نیست چه پول‌هایی پشت صحنه رد و بدل شده و هنوزم که هنوز است پرونده ویلموتس بسته نشده است. ما بر این باوریم که سیاست باید از حوزه ورزش خارج شود و تا زمانی که نتوانیم این امر را محقق کنیم پیشرفت آن چنانی در ورزش حاصل نخواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چندین سال است که آقایان وعده واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال را می‌دهند ولی هیچ عزمی برای این کار وجود ندارد. همینطور آقایان اوایل سال گذشته وعده دادند که شهریورماه سال گذشته سهام دو تیم بزرگ پایتخت در بورس واگذار خواهد شد ولی مشخص نیست چرا این امر تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: البته بعدها مشخص شد که دولت از طریق بورس به دنبال کسری بودجه خود بود و خانه مردم را در بورس خراب کرد. تاریخ هیچ‌گاه این سوء مدیریت دولت روحانی را در بازار سرمایه فراموش نخواهد کرد.

طاهری کارنامه مدیریتی رئیسی را بسیار درخشان توصیف کرد و گفت: قطعا با ورود رئیسی تمام معضلات در تمام حوزه‌ها از جمله ورزش حل شدنی است. آیت‌الله رئیسی بسیار به حوزه ورزش علاقه‌مند است و با درد ورزشکار آشناییت دارد. در زمانی که وی مسئولیت قوه قضاییه را به عهده گرفته بود بسیاری از ورزشکاران با ایشان درد و دل کرده بودند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه از پشت پنجره ماشین، مشکلات مردم را نخواهد سنجید، گفت: رئیس‌جمهور باید فردی میدانی و عملیاتی باشد؛ در اتاق ماندن و با چند تماس تلفنی نمی‌شود مشکلات کشور در اقصی نقاط کشور را حل کرد. بیش از 16 ماه است که کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرده است و بدتر از آن این است که رئیس‌جمهور کشورمان در بین مردم نیامده است. آیا منظور از تدبیر و امید این بود که آقایان در سال 96 و 92 با این شعارهایشان گوش فلک را کر کرد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار