امام جمعه زنجان:
امام جمعه زنجان گفت: مردم بار دیگر با مشارکت در انتخابات نشان خواهند داد که باز هم پیروز میدان هستند و مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان که مخالف اتحاد ملت ایران هستند خواهند زد.
کد خبر: ۹۷۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 11 June 2021

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و هفته جهاد سازندگی اظهار داشت: انسان کریم طبق روایات دارای سه ویژگی مهم از جمله فرو بردن خشم، چشم‌پوشی از خطا‌ها و خوش‌اخلاقی را در خود دارد و این کرامت در دو نوع فردی و اجتماعی خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد یکی دیگر از اتفاقات مهمی است که در تعیین سرنوشت چهار ساله کشور تاثیر مهمی خواهد داشت، گفت: از نشانه‌های کرامت اجتماعی، "در مسیر انقلاب بودن، پاسداری از انقلاب، حفظ عزت و اقتدار ملی" است و این امور در گرو دست به دست هم دادن و ایستادگی در مقابل دشمنان به دست می‌آید.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه یقینا مردم از همان ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد، عنوان کرد: با اینکه گلایه‌مندی‌ها و شکایت از عملکرد دولت وجود دارد اما این موضوع نمی‌تواند مانع از حضور حداکثری مردم در انتخابات شود چرا که این امر یک وظیفه ملی است و همه در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند.

وی با بیان این که عناصر ضد انقلاب مداوم در حال ترویج و تشویق مردم برای عدم حضور در انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با مشارکت در انتخابات نشان خواهند داد که باز هم پیروز میدان هستند و مشت دیگری بر دهان یاوه‌گویان که مخالف اتحاد ملت ایران هستند خواهند زد.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب نامزد انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر دقت داشته باشند گفت: نباید صرفا به وعده‌ها توجه داشت و باید کارنامه عملی هر شخص مورد توجه قرار گیرد و بر اساس آن رای دهی انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عمران و آبادانی که در مناطق محروم شکل گرفته است با فرمان امام خمینی(ره) با تشکیل جهاد سازندگی ایجاد شده است، گفت: تغییر و تحولاتی که بعد از انقلاب اسلامی در روستا‌ها ایجاد شده نتیجه حرکت جهادی و مخلصانه جهاد سازندگی و همراهی سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار