مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی زنجان گفت: تعداد تماس متصل نشده یعنی تک زنگ، مزاحم و لیست سیاه سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان ۲ هزار و ۴۷۴ مورد بوده است.
کد خبر: ۹۷۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 30 June 2021

حسن غفاری امروز  اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال ۳۰ هزار و ۱۳۶ تماس با آتش‌نشانی زنجان گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تعداد تماس‌های پاسخ داده شده را ۲۲ هزار و ۹۹۱ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد تماس منجر به عملیات ۳۹۱ مورد بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد تماس متصل نشده یعنی تک زنگ، مزاحم و لیست سیاه سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی زنجان نیز ۲ هزار و ۴۷۴ مورد بوده است.

غفاری تعداد کل عملیات‌های حریق در سه ماهه نخست امسال را ۱۸۵ مورد اعلام کرد و افزود: تعداد کل عملیات نجات در این مدت هم ۱۵۸ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان افزود: تعداد کل عملیات متفرقه در سه ماهه اول ۴۸ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه کل عملیات‌های خردادماه ۱۷۶ مورد بوده است، تصریح کرد: عملیات‌های نجات ۸۳ مورد و عملیات حریق ۷۶ مورد بوده است.

غفاری گفت: یکی از اموری که به صورت جدی مورد توجه سازمان قرار دارد ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است به نحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار