معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: عزمی جدی برای حفظ سلامت مردم در استان وجود دارد.
کد خبر: ۹۸۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 24 July 2021

به گزارش تابناک زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر شنبه در دیدار با اعضای کانون مداحان استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، مردم دوران سختی را پشت سر می‌گذارند، گفت: چنین شرایطی در برگزاری مراسم مختلف از جمله عزاداری ماه محرم تأثیر گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که عزم جدی برای تأمین حفظ سلامت مردم در استان وجود دارد، افزود: علی‌رغم اینکه تا به امروز تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شده است اما امروز در استان شاهد قرمز شدن وضعیت چهار شهرستان استان زنجان هستیم.

مرادی نافچی با یادآوری اینکه امسال نیز باید از ظرفیت مداحان در برقراری پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری ماه محرم استفاده کرد، ادامه داد: آنچه که مسلم است، آن است که امسال نیز باید در مراسم عزاداری ماه محرم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از فعالیت ۱۵۰۰ مداح در قالب ۷۰۰ هیئت مذهبی در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته برای مداحان استان، بحث بیمه تأمین اجتماعی این قشر است که تا به امروز ۱۸۵ مداح از این امتیاز برخوردار بوده و این روند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سعید احمدی با یادآوری اینکه مداحال جزو اقشاری از جامعه هستند که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و شیوع کرونا نیز این مشکلات را دوچندان کرده است، تصریح کرد: از اقداماتی که امروز برای مداحان انجام شده، بحث سطح‌بندی مداحان استان است و این موضوع با توجه به جایگاهی که زنجان در این حوزه دارد، با جدیت دنبال می‌شود.

همچنین علی‌اکبر نوربهمنی، رئیس کانون مداحان استان زنجان در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه مشکلات مداحان استان از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از گذشته شده است، خاطرنشان کرد: وجود و تداوم این مشکلات باعث شده است تا نسبت به توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به مداحان استان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار