معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته تجهیزات کارگاهی و آموزشی در سطح مدارس نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۸۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 02 August 2021

حسین حسنلو با اشاره به توسعه کمی و کیفی تجهیزات آموزشی در مدارس افزود: این تجهیزات آموزشی در بخشهای فنی و حرفه ای، عمومی و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی و در قالب پروژه مهر تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: تامین تجهیزات کارگاهی و آموزشی و بروز کردن امکانات آموزشی در مدارس یکی از اولویت های اصلی اداره کل آموزش وپرورش استان بوده و در این خصوص و با نیازسنجی نسبت به توزیع آن اقدام کرده است.

این مسوول ادامه داد: پیش از این نیز در بهمن سال گذشته توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانهای مناطق تابعه استان که از محل اعتبارات ملی و استانی خریداری شده بود، در قالب کاروان تجهیزات، انجام شد.

وی اظهار داشت: تجهیزات کارگاهی هنرستان‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به صورت عقد قرارداد با همکاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از کارخانجات تولید داخل و در قالب تجهیزات ایران ساخت، تهیه و در مناطق توزیع شد.

حسنلو افزود: توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانها با تأکید بر توسعه کمی و کیفی آموزش‌های فنی و حرفه ای و کاردانش بر اساس اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه بوده است.

وی اظهار داشت: تجهیزات کارگاهی در امر یادگیری هنرجویان مهم و ضروری است که در این راستا حمایت و پیگیرهای خوبی از سوی اداره کل در امر تامین تجهیزات کارگاهی هنرستان ها انجام گرفته است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه کمی و ایجاد رشته محل های جدید در مناطق بر اساس آمایشی و نیاز مناطق است خاطرنشان کرد: توزیع تجهیزات نیز بر اساس شاخه های تحصیلی با اولویت بندی رشته محل های جدید، تغییر محتوای کتب و استانداردسازی کارگاهی انجام گرفته است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار