-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: خواستار توسعه صنعت در لکه‌های صنعتی هستیم.
کد خبر: ۹۸۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 25 August 2021

محمدرضا آبی‌پور ظهر چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه نباید اقدام به ایجاد شهرک‌های صنعتی، بدون توجه به زیرساخت‌های لازم در این زمینه کنیم، یادآور شد: نمونه بارز این امر، شهرک صنعتی نورین ابهر است که مشکلات زیادی را برای استان به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه تجمع صنایع باید در لکه‌های صنعتی اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد تجمع صنایع خارج از لکه‌های صنعتی باشد، به دلیل برخوردار نبودن از زیرساخت‌های لازم، مشکلات زیادی را برای فعالان این عرصه به وجود خواهد آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه ما باید در فکر فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها برای فعالان صنعتی باشیم و نباید با جانمایی غلط، مشکلات این بخش را دوچندان کنیم، ادامه داد: به همین خاطر حساسیت زیادی نسبت به استقرار واحدهای صنعتی، خارج از شهرک‌های صنعتی داریم.

مهرداد سلطانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه دلیل اصلی استقرار نیافتن واحدهای صنعتی در داخل محدوده شهرک‌های صنعتی، نبود زمین مورد نیاز برای استقرار واحد مذکور است، اظهار کرد: استقرار واحدهای صنعتی خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی، بعد از انجام استعلام‌های لازم توسط خود شهرک‌های صنعتی انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار