دبیر هیات قایقرانی استان زنجان، گفت: تیم های قایقرانی زنجان برای شرکت در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور از آمادگی لازم برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۹۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 31 August 2021

رضا محمدی، روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برگزاری رقابت های قهرمانی کشور مردان و بانوان بزرگسال در رشته کانوپولو که طبق برنامه فدراسیون قایقرانی قرار بود از 12 تا 19 مرداد در تهران برگزار شود به علت وضعیت قرمز کرونایی کنسل و به ماه های بعد موکول شد.

وی، اظهار داشت: رقابت های قهرمانی کشور قایقرانی رویینگ و آب های آرام نیز با توجه به برگزار نشدن مسابقات کانوپولو، به تعویق افتاده است که اگر شرایط کرونایی مساعد شود و ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری را بدهد در این صورت پیکارهای یاد شده نیز انجام خواهد گرفت.

محمدی با بیان اینکه هیات قایقرانی زنجان برای شرکت در این سه مسابقه کشوری، آماده است، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در تعهد فدراسیون قایقرانی کشور است و به حتم تا پایان سال انجام خواهد گرفت اما رقابت های لیگ قایقرانی جزو تعهدات فدراسیون نیست و اگر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجازه دهد در این صورت آن را برگزار خواهد کرد.

دبیر هیات قایقرانی استان زنجان گفت: قایقرانان این استان برای حفظ آمادگی خود در سدهای "گاوازنگ و حسن ابدال" شهرستان زنجان زیر نظر مربیان تمرین می کنند و برای حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا به این بیماری منحوس، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به شکل دقیق و جدی رعایت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار