رئیس علوم پزشکی استان زنجان:
رئیس علوم پزشکی استان زنجان به رنگ بندی شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان زنجان در وضعیت قرمز و دو شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.
کد خبر: ۹۹۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 31 August 2021

به گزارش تابناک زنجان  به نقل از مهر، پرویز قزلباش بر لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: تنها زدن واکسن ملاک بر قطع زنجیره کرونا نیست.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است، اظهار کرد: از مردم استان درخواست می‌شود حتی اگر واکسن هم تزریق کرده باشند باز هم باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان به رنگ بندی شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره، طارم، خدابنده و سلطانیه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در وضعیت نارنجی هستند.

قزلباش با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی و زدن ماسک برای عبور از پیک پنجم کرونا ضروری است، ابراز داشت: با توجه به اینکه تمام اصناف و مشاغل فعالیت خود را انجام می‌دهند بنابراین باید زدن ماسک در استان با تمام قوت تقویت شود تا هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه طرح خانه به خانه واکسیناسیون در استان برای افراد بیماری که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند انجام می‌شود، یاد آور شد: تزریق واکسن در استان به خوبی جلو می‌رود و طی روزهای آینده تقویت هم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار