مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۵۹۸ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۹۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 02 September 2021

به گزارش «تابناک زنجان »، رضا خواجه ای در این باره  گفت: در طول یک سال گذشته، عملیات احداث ۹۶۱ واحد مسکونی شهری برای اقشار کم‌درآمد در سطح استان به مساحت ۱۳۵ هزار و ۴۸۰ متر مربع از سوی بنیاد مسکن استان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: همچنین ۵۸ واحد مسکونی به اقشار کم‌درآمد در استان در طول یک سال تکمیل و واگذار شده و طراحی ۶۶۳ واحد مسکونی به متراژ ۱۰ هزار و ۸۰۷ مترمربع صورت گرفته است. همچنین باید توجه داشت که ۱۰۱۳و احد مسکونی از ابتدا تاکنون ساخته شده و هم اکنون این نهاد ۹۶۱ واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده جهت احداث و ۶۶۳ واحد مسکونی در دست تهیه نقشه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، گفت: در حال حاضر ۵۹۸ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است.

خواجه‌ای تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۵ مترمربع، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین‌قلعه، ۹۶ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرمدره، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۱ هیدج و ۱۰۴ واحدی آببر از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی در سال جاری را تامین و تولید مسکن دانست و عنوان کرد: بنیاد مسکن برای تولید واحدهای مسکونی با دوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز است که قطعاً در ساخت مسکن سعی ما بر این است تا از این مصالح استفاده کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ضرورت تولید و استفاده از این مصالح با دوام را در ساخت واحدهای مسکونی شهری و روستایی ضروری اعلام و خاطرنشان کرد: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی، مدنظر و مورد توجه جدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار