معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: ۲ ورزشکار ملی پوش این استان در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به رغم تجربه و شایستگی های بالای خودشان از رسیدن به مدال بازماندند.
کد خبر: ۹۹۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 04 September 2021

غفار امانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مهدی محمدی که در مسابقات تایم تریل جاده و در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴ کیلومتر کلاس C۵ به نشان نرسیده بود، روز جمعه /۱۲ شهریور ماه/ نیز در ماده استقامت جاده کلاس C۴_۵ که در پیست فوجی و با حضور ۲۴ رکابزن دیگر برگزار شد متاسفانه به دلیل لغزنده بودن مسیر زمین خورد و نتوانست از خط پایان عبور کند.

وی، با بیان اینکه چهار دوچرخه سوار دیگر نیز به علت لغزنده بودن مسیر دچار چنینی سرنوشت مشابهی شدند، اظهار داشت: به هر حال این باخت چیزی از توانمندی و شایستگی های این ورزشکار زنجانی کم نمی کند و با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته و همچنین رکوردهای به دست آورده در بازی های پارالمپیک توکیو، به حتم یکی از امیدهای ایران در بازی های پارآسیایی برای کسب نشان است.

امانی با بیان اینکه این دوچرخه سوار زنجانی همه تلاش خود را در این بازی های به کار گرفت اما توفیقی در کسب نشان به دست نیاورد، افزود: رقیه شجاعی دیگر ورزشکار پارالمپیکی استان زنجان نیز که از برترین های این رشته ورزشی کشور است در مسابقات تیراندازی ماده تفنگ بادی ۱۰ متر R۲ ایستاده در جایگاه ششم قرار گرفت و از کسب نشان در این دوره از بازی های پارالمپیک بازماند.

شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از دوم شهریور ماه آغاز شد و کاروان ایران از بین ۱۰۰ سهمیه کسب شده با ۶۲ ورزشکار ( ۹ زن و ۵۳ مرد) در ۱۰ رشته جودو، قایقرانی، تکواندو، بسکتبال با ویلچر، دوچرخه سواری، والیبال نشسته، دوومیدانی، تیراندازی، تیروکمان و وزنه‌برداری در این رویداد حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار