بهزیستی استان زنجان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده با سپاه انصارالمهدی(عج) تفاهم‌نامه امضا کرد.
کد خبر: ۹۹۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 28 September 2021

آیین تفاهم‌نامه همکاری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اداره‌کل بهزیستی استان در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل بهزیستی استان زنجان برگزار شد.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این برنامه ضمن تقدیر از خدمات انجام شده بهزیستی استان زنجان و عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس باید حداقل 800 سال کشور را تغذیه معنوی کند؛ جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک میراث گرانبهایی برای ما‌ محسوب می‌شود که دشمن برای همیشه فهمید که نمی‌شود به ایران حمله نظامی کرد.

وی گفت: بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در دفاع مقدس شاهکار کردند و زیباترین‌ جلوه‌های عالم را نقاشی کردند. مقام معظم رهبری فرموده‌اند که باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی منتقل شود که یکی از این ابزارها برای انتقال فرهنگ "زبان هنر" است. خوشبختانه به‌خاطر برگزاری کنگره شهدا، فیلم‌ها، تله فیلم‌ها و کتاب‌های زیادی برای انتقال فرهنگ به نسل‌های بعدی انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با ابراز خرسندی از عقد تفاهم‌نامه مشترک با اداره‌کل بهزیستی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: اقشار مختلف بسیج خدمات زیادی در 42 سال گذشته به ملت ایران ارائه داده‌اند که البته خدمت به مردم برای بسیجیان افتخار است. هرجا که انقلاب و کشور به حضور بسیج نیاز داشته بسیجیان تمام قد برای خدمت به انقلاب در صف مقدم ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: حالا بسیجیان استان زنجان به بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی وارد شده‌اند و تفاهم‌نامه امروز با اداره‌کل بهزیستی به لطف خدا مایه خیر و برکت برای استان خواهد شد.‌ اعتیاد، طلاق و برخی دیگر از آسیب‌های اجتماعی باید به حداقل‌ترین میزان خود برسد که بسیجیان برای این امر آماده هستند.

در ادامه محمد محمدی قیداری مدیرکل بهزیستی استان زنجان ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آزادگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نخستین و مهمترین موضوع آسیب اجتماعی "پیشگیری" است و در این راستا اقدامات مختلفی نیز برداشته شده که می‌توان به غربالگری هوش کودکان 1 تا 10 روز، پیشگیری تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 سال و پیشگیری اختلالات ژنتیکی اشاره کرد.

وی افزود: تفاهم‌نامه با سپاه استان در راستای آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده اقدام بسیار مبارکی است و امیدواریم با حمایت بی‌دریغ بسیجیان سلحشور زنجانی، نرخ آسیب‌های اجتماعی در زنجان کاهش یابد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان در پایان با تقدیر از فرمانده سپاه استان گفت: از حمایت بی‌دریغ سپاه استان از بهزیستی تشکر می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار