مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در کلاس‌های با تعداد دانش آموز بیش از ۱۵ نفر نیز آموزش‌ها به صورت ترکیبی دنبال می‌شود، گفت: مدارس شهری تا آبان به صورت مجازی است.
کد خبر: ۹۹۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 28 September 2021

حسن مظفری ظهر سه شنبه در نواختن زنگ مدرسه در مدرسه مهدیه زنجان گفت: آموزش در مدارس روستایی با تعداد دانش آموز کمتر از ۱۵ نفر در کلاس، حضوری است.

وی با بیان اینکه در کلاس‌های با تعداد دانش آموز بیش از ۱۵ نفر نیز آموزش‌ها به صورت ترکیبی (هم مجازی و هم حضوری) دنبال می‌شود، اظهار کرد: مدارس شهری تا آبان به صورت مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای آبان کلاس‌های حضوری به صورت گروه بندی در مدارس شهری نیز آغاز می‌شود، گفت: کلاس‌های حضوری در مدارس استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مظفری به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: جنگ تحمیلی تنها بعد نظامی نداشت چون با اینکه به لحاظ امکانات و تجهیزات با دشمن قابل مقایسه نبودیم ولی با نیروی معنویت آن حماسه‌ها و رشادت‌ها خلق شد و اکنون هویت ما وابسته به شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه مدارس ما مزین به نام و آموزه‌های شهدا باشد، افزود: باید یاد و خاطره شهیدان برای همیشه زنده بماند.

مدیرکل اموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش حضوری برکات زیادی نسبت به آموزش غیر حضوری دارد، یاد آورشد: مقوله تربیت در فضای واقعی آموزش محقق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار