مدیرکل راهداری زنجان گفت: از ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده برای ساخت و بهسازی راه‌های روستایی استان زنجان تنها ۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۹۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 28 September 2021

عبدالحسین علی اکبری ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، گفت: از ۳۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده برای راه‌های روستایی استان زنجان تنها ۲۳ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امسال بیش از چهار هزار تن قیر در استان زنجان برای آسفالت راه‌ها پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: با این میزان قیر نسبت به آسفالت راه‌ها اقدام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بر لزوم جلوگیری از جابه جایی اعتبار احداث ساختمان‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد و افزود: برای مطالعات راه‌های روستایی باید از محل خودشان اختصاص پیدا کند.

علی اکبری تاکید کرد: برای آسفالت و ایمنی جاده‌ها راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بسیار جدی است.

در ادامه جانشین سپاه استان زنجان گفت: در ایام الله دفاع مقدس بیش از ۶ هزار برنامه در بخش‌های مختلف اجرا خواهد شد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی وام‌ها و کارهای مطلوبی انجام شده است، تصریح کرد: به صورت میدانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در استان برای ایجاد اشتغال در استان اقدامات خوبی انجام داده و سازمان بسیج سازندگی در هشت عرصه ۳۰۰ برنامه را اجرایی می‌کند و تا کنون ۲۳۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌ها و ۴۷ میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار