دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: پانزدهمین دوره رقابت های پتانگ و دو و میدانی پیوند اعضا قهرمانی کشور در زنجان با موفقیت برگزار و نفرات برتر شناخته شدند.
کد خبر: ۹۹۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 04 October 2021

 

رقیه کامران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در ۲ بخش زنان و مردان و در رشته های پتانگ و دو و میدانی از ۳۱ شهریور ماه جاری تا ۱۱ مهر ماه جاری در زمین ورزش پتانگ انجمن کلیوی استان زنجان با حضور ورزشکاران برتر انجام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا ورزشکاران پیوند اعضا به این بیماری منحوس و مهلک، این مسابقات به صورت استانی برگزار شد و زنجان در ۲ رشته پتانگ و دو و میدانی شرکت کرد و در رشته بدمینتون رقابت نکرد.

کامران با بیان اینکه نتایج به دست آمده در این دوره از مسابقات به فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا، اعلام خواهد شد، افزود: نفرات اول تا سوم و همچنین ورزشکاران ممتازی که موفق به کسب نشان در این دوره از رقابت ها نشده اند از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

دبیر هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان به نتایج به دست آمده از سوی ورزشکاران زنجانی شرکت کننده در این رقابت های قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: صبا محمدی، زهرا ملکی، زهرا محمدی در بخش بانوان و ابوالفضل صفری، بهروز به‌آوری و یزدان ذوالقدر در بخش مردان در رشته پتانگ به ترتیب اول تا سوم شدند و حمید ابوالحسنی در رشته پتانگ و عباس محمودی نیز در رشته دو و میدانی به عنوان ورزشکاران ممتاز شناخته شد.

کامران، افزود: بالغ بر ۲۵ زن و مرد پیوند عضو در زنجان در رشته پتانگ فعالیت دارند که ۱۱ نفر این ورزشکاران، ملی پوش هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار