معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتشنشانان زنجان بنا به ابلاغ مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان عازم شهرستان ماهنشان شده و مقنی حادثه دیده را از درون چاه بیرون کشیدند.
کد خبر: ۹۹۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 04 October 2021

ابوالفضل رستمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۲۰ یکشنبه شب، اکیپ نجات تخصصی آتشنشانی زنجان با امکانات و تجهیزات لازم به قصد بیرون کشیدن مقنی از داخل چاه ۱۰ متری، حرکت کرده و ساعت ۲۲ به محل حادثه رسیدند.

وی اظهار داشت: آتشنشانان به محض رسیدن به بالای چاه، عملیات امداد و نجات را پس از ایمن سازی محل آغاز کرده و قریب یک ساعت تلاش بی وقفه موفق به بیرون کشیدن مقنی مصدوم از عمق چاه شدند.

رستمی، تصریح کرد: این مقنی که مردی ۵۰ ساله بود در حین حفر چاه بر اثر ریزش نخاله و سنگ از پاکت دستگاه بالابر از نواحی مختلف بدن ازجمله پاها، لگن و کمر دچار آسیب و جراحات شده بود که نجاتگران آتش نشانی زنجان به منظور پیشگیری از صدمات بعدی با احتیاط هرچه تمام و با بی حرکت سازی و فیکس بدن حادثه دیده، مصدوم را بالا کشیده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس شهرستان ماهنشان نیز پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدوم را بلافاصله به منظور ادامه درمان به بیمارستان منتقل کردند، افزود: این مقنی، حوالی ساعت ۱۷ در اراضی روستای ینگجه دچار این حادثه شده بود که آتشنشانی شهرستان ماهنشان بنا به امکانات ناکافی، از بیرون آوردن این حادثه دیده عاجز شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار