رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی موی‌تای بانوان به میزبانی زنجان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۹۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 09 October 2021

جعفر رمضانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها که از صبح امروز و با حضور ۴۲۰ ورزشکار زن از سراسر کشور در سالن ورزشی دانشگاه زنجان شروع شده است تا ۱۹ مهر ماه جاری ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه زنجان با ۱۲ ورزشکار زن در این مسابقات حاضر شده و یک تیم نیز از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شرکت کرده است، اظهار داشت: قریب ۵۰ داور زن از استان های مختلف ایران این دوره از مسابقات موی تای انتخابی تیم ملی در زنجان را قضاوت می کنند که سه نفر از این داوران از استان زنجان و مابقی نیز از سایر استان های کشور هستند.

رمضانی تصریح کرد: این مسابقات در نوبت صبح و عصر انجام می شود که نفرات برتر به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت های جهانی موی‌تای که امسال برگزار می شود راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه این رقابت ها با مجوز ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان زنجان و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات بخش مردان نیز از ۲۰ تا ۲۴ مهر ماه جاری و با حضور قریب ۷۸۰ ورزشکار از سراسر ایران در همین محل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار