امام جمعه داراب تصریح کرد: در شهرستان داراب اگر مدیری چنین روحیه‌ای ندارد، از قبول مسئولیت پرهیز و وقت خود و مردم را تلف نکند.
کد خبر: ۱۰۱۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 11 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نمازجمعه داراب بر لزوم شایسته سالاری در چینش مدیران اجرایی این شهرستان بر اساس ضابطه مندی و دارا بودن روحیه جهادی تاکید کرد و اظهار داشت: مدیرانی که جرأت جسارت و روحیه جهادی ندارند از قبول مسئولیت پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه برخی مدیران به بهانه نبود اعتبارات از زیر بار وظایف خود شانه خالی می‌کنند، تاکید کرد: برخی از مدیران فقط و فقط نبود پول و اعتبارات را بهانه کرده و به واسطه نداشتن جرأت و جسارت از وظایف خود شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه داراب تصریح کرد: در شهرستان داراب اگر مدیری چنین روحیه‌ای ندارد، از قبول مسئولیت پرهیز و وقت خود و مردم را تلف نکند.

خسروی یادآور شد: همه می‌دانند که مردم در شرایط دشوار اقتصادی هستند که می‌طلبد برای گذر از این شرایط و عبور مدیران با کار چند برابری و شبانه‌روزی و با روحیه جهادی اصلاح و به نفع مردم پیش ببرند.

خطیب جمعه داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیه و روز پرستار از ابتکار گروه یاوران آدینه این شهرستان برای پاسداشت زحمات پرستاران و دعوت از نماینده مردم در مجلس مسئولان درمانی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: پشت میزنشینی در اتاق ادارات و منتظر ماندن برای رسیدن اعتبارات هنر نیست.

خسروی تصریح کرد: یک مدیر باید از علم و تخصص خود برای اصلاح امور اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهره گیرد و کار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار