با افزایش پهنای باند؛
تابناک: طی چندماه گذشته مشترکان اینترنت پرسرعت در استان اصفهان انتقادات بسیاری را به روند خدمات دهی مخابرات اصفهان وارد می دانستند که عصر سه شنبه حسین کشایی، مدیرعامل شرکت مخابرات با حضور در شهرستان شهرضا از افزایش پهنای باند در استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱ 04 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، سرعت اینترنت در شهر اصفهان و در بسیاری از شهرستان های استان اصفهان یکی از مشکلات اساسی مردم و برخی شرکت هایی که از مشترکان اینترنت پرسرعت در اصفهان بودند به شمار میرود.

مشکل کندی اینترنت ای دی اس ال، در برخی مواقع تا به حد قطعی اینترنت نیز میرسید اما به رغم پیگیری های بسیار از سوی مردم و در نهایت از سوی رسانه ها هیچ شرکتی و در راس آن شرکت مخابرات استان اصفهان پاسخ گو نبود.

در تماس هایی که برخی از مشترکان اینترنت پرسرعت در زمان مواجه با قطعی سرویس خود با شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت داشتند، با این پاسخ که شبکه به صورت سراسری قطع است و یا مودم شما نیاز به تنظیمات دوباره دارد، روبرو می شدند.

کمتر شرکتی در این مدت پذیرای خدمات بی کیفیت خود به مشترکان میشد و شرکت مخابرات نیز با آمار بالای مشترکان ای دی اس ال خود، این مسئله را که سرعت اینترنت این شرکت در مقایسه با دیگر شرکتهای اینترنتی پایین است، قبول نمیکرد و یا اپراتورهای این شرکت پاسخ گوی شکایات مردمی در این خصوص نبودند.

طی چندماه گذشته مشترکان اینترنت پرسرعت در استان اصفهان انتقادات بسیاری را به روند خدمات دهی مخابرات اصفهان وارد می دانستند که عصر سه شنبه حسین کشایی، مدیرعامل
شرکت مخابرات با حضور در شهرستان شهرضا از افزایش پهنای باند در استان اصفهان خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: با افزایش پهنای باند از امروز مشترکان اینترنت پرسرعت شاهد افزایش سرعت اینترنت هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: اجرای طرح پهنای باند بین شهرضا و اصفهان تنها به این دو شهر محدود نشده و تمام طول مسیر و سه راهی مبارکه را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

حال با این صحبت های کشایی باید منتظر ماند و دید که آیا مشکل هروزه مشترکان اینترنت در اصفهان با این وعده آقای مدیر محقق خواهد شد یا مدیران اصفهان با این بهانه که با افزایش پهنای باند در اصفهان هر مشکلی که در سرعت این سرویس از این پس ایجاد شود به نحوه خدمات دهی این شرکت بازنمیگردد، دیگر بیش از پیش پاسخ گوی مشتریان خود نیستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
davod
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
من چون فیبرنوری هستم متاسفانه فقط میتونم از مخابرات ای دی اس ال بگیرم و در حالت بریدجینگ همواره قطعی دارم یا ارور برای اتصال. در حالت pppoe هم اکثرا وصل نمیشه و وقتایی که وصل میشه قطعی داره. اوپراتور همیشه میگفت تنظیماتت را عوض کن یا مشکل از مودمته. من با دو برند مودم این کارو میکردم بی فایده بود. چندسری به اصطلاح کارشناسشون را فرستادند بی فایده بود ولی میگفت مودمت ایرادی نداره
تازه جالبه که مودم روشن بمونه شارژ ای دی اس ال مصرف میشه حتی اگه رایانه خاموش باشه. خیلی باحالند
لطفا نمایش بدید صدای ما به گوش مسئولان برسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار