در شورای اداری شهرستان شهرضا مطرح شد
تابناک: استاندار اصفهان گفت: عده‌ای متاسفانه چوب لای چرخ اقدامات دولت می‌گذارند که بی‌انصافی است.
کد خبر: ۱۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ 04 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان، اظهار کرد: این سفر در طول 13 سفر گذشته به لحاظ استقبال یکی از باشکوه‌ترین و بی‌نظیرترین سفرها بوده است.

زرگرپور اضافه کرد: همه اقشار و گروه‌ها در مراسم استقبال حضور داشتند و این مراسم در تاریخ استان ماندگار شد، چرا که در سطح جهانی نمود داشت و نشانگر حمایت مردم از اقدامات یک سال و نیم گذشته بوده است.

استاندار اصفهان به ویژگی‌های شهرستان شهرضا اشاره و اظهار کرد: مدیریت استان به این شهرستان امید فراوانی دارد، چرا که تمدن و دانش در این شهرستان تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در این شهرستان همه چیز در حد ایده آل باشد، ادامه داد: امیدواریم روزی شهرضا به جایگاه و شأن واقعی خود دست یابد.

زرگرپور در ادامه به ویژگی‌های بارز استان اشاره کرد و یادآور شد: اصفهان با دارا بودن 10 درصد واحدهای صنعتی بزرگ کشور صنعتی‌ترین استان است که حدود 10 درصد از واحدهای صنعتی استان تعطیل و 50 درصد نیز بین 25 تا 75 درصد فعال هستند و 40 درصد نیز کاملاً فعال هستند و نرخ رشد بیکاری در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار اصفهان افزود: صنعت استان با دو مشکل مهم نبود سرمایه در گردش و تسهیلات جهت تکمیل واحدهای تولیدی مواجه است که در سفر ریاست جمهوری به استان مقرر شد اعتباری در این خصوص اختصاص یابد و با تشکیل کمیته ای استانی به ریاست استاندار، این موضوعات بررسی شود.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه مردمی بودن از مشخصات اصلی دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: اجرای طرح نظام سلامت از اهداف بزرگ دولت بود که به وقوع پیوست ولی متاسفانه عده‌ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می‌گذارند که بی‌انصافی است.

وی اضافه کرد: این افراد به جای کمک، چه در سیاست‌های داخلی و چه سیاست‌های خارجی ایجاد مشکل می‌کنند و اکثر این افراد کسانی هستند که در طول 8 سال گذشته نه تنها اقدام مثبتی انجام ندادند بلکه سکوت کردند و امروز با مداخله در امور ایجاد مشکل می‌کنند.

رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه مدیران باید مبلغ و مبشر سیاست‌های دولت و محقق کننده این سیاست‌ها باشند، افزود: اگر مدیری این سیاست‌ها را قبول ندارد باید جای خود را به دیگری بسپارد.

زرگرپور ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان با اعتقاد به آرمان‌های نظام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اعتماد به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت آبادانی و توسعه کشور گام بردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار