فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: تا پایان وضعیت نارنجی تمامی تجمعات و جلسات فقط به اضطرار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور اعضا مرتبط برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 08 February 2022

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ۹۲ درصد از مردم شهرستان دوز اول، ۸۶ درصد دوز دوم و ۲۹ درصد دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و به لحاظ آمار بستری شب گذشته ۱۱ نفر بیمار بستری داشتیم.

وی افزود: همچنین در حال حاضر مدارس به صورت غیر حضوری فعالیت دارند و جلسه ستاد کرونا تشکیل و تصمیماتی در این راستا اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان پاوه در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یکی از محل‌های تجمع مراسم تشییع جنازه است، مقرر شد همه پایگاه‌های اطلاع رسانی از هر گونه آگهی اطلاع رسانی برای زمان تشییع جنازه‌ها خودداری کنند.

وی گفت: دو تالار پذیرایی که غالبا مراسم عروسی در آن‌ها برگزار می‌شود اعلام کردیم تا پایان وضعیت نارنجی تعطیل باشند و محدودیت برایشان ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه از این پس مقرر شد جلساتی که غیرضروری است لغو شود و فقط جلسات ضروری به اضطرار و با حضور اعضا مرتبط برگزار شود، تصریح کرد: این اعلام شامل کلیه جلسات ادارات، تجمعات و کلاس‌های آموزشی است که بنا به ضرورت و فقط با رعایت پروتکل‌ها و دعوت از اعضا مرتبط انجام شود.

بالایی تاکید کرد: امید است مردم با حضور در مراکز تزریق واکسیناسیون نسبت به تزریق دوز سوم واکسن اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار