تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از توزیع 70 میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 18 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛محمد قویدل در مراسم توزیع تجهیزات هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش، گزارشی از سهم هنرستان ها در سطح استان ارائه داده و افزود:بر اساس برنامه ریزی انجام شده در اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه میزان هنرجویان در سطح هنرستان ها باید 50 درصد تحقق نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: میانگین هنرجویان در حوزه فنی حرفه ای و کاردانش37 درصد بوده و این در حالیست که میانگین استان 43 درصد می باشد.
این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه هرمزگان جزو 5 استان اول جدول کشوری در سهم هنرجویان هنرستان ها می باشد . ادامه داد: امیدواریم به یاری مسئولین مشکلات تجهیزاتی هنرستان ها را کاهش دهیم.
محمد قویدل همچنین اعلام کرد:7میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی برای 53 رشته در 230 هنرستان تامین شده است و تجهیزات تامین شده برای رشته های موجود در زمینه های صنعت،خدمات و هنر می یاشد.
وی در پایان ضمن اشاره به اجرای طرح هنرستان در محلات آسیب پذیر، افزود: در حال حاضر 5 میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات هنرستانی تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار