استاندار تهران:
استاندار تهران با تاکید بر تزریق دز سوم واکسن کرونا توسط شهروندان گفت: کرونا در استان تهران به ثبات رسیده و جای نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 16 April 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: تاکید متخصصین و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه مقابله با کرونا، تزریق واکسن است، در این راستا بیش از ۹۵ درصد دز اول در استان تهران تزریق شده منتها میزان تزریق دز سوم و یادآور ۵۰ درصد می‌باشد که تقاضا می‌شود جهت تزریق دز سوم هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی ادامه داد: وضعیت عمومی بیماری کرونا در سطح استان به ثبات رسیده و برخی از روزها تعداد فوتی‌ها تک رقمی می‌شود، البته نگرانی‌هایی به واسطه تعطیلات عید نوروز و همچنین بازگشایی مدارس وجود داشت که خوشبختانه وضعیت با ثبات و خوبی داریم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی بوده که اکنون تقریباً تمام مدارس بازگشایی شده و مجموعه‌های نظارتی هم به صورت مستمر بازرسی‌ها را انجام می‌دهند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در مورد برنامه‌ها و مناسبت‌های پیش‌رو از جمله شب‌های پرفضیلت قدر، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس طبق نظر ستاد ملی مقرر شد که برنامه‌ها با شکوه برگزار شود و برنامه شب‌های قدر تا جای ممکن در فضای باز برگزار شود و در فضای مسقف متناسب با وضعیت شهرستان‌ها رعایت پروتکل‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

منصوری همچنین بیان داشت: در مورد تأثیر تعطیلی مدارس بر کاهش کیفی تحصیلی دانش آموزان، سلامت روان و وضعیت جسمانی آنها نیز مقرر شد موضوع در شورای سلامت استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار