فرماندار کنگاور از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای تحقق شعار سال و احصای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 28 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «فرزاد الماسی» روز پنجشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان کنگاور اظهار داشت: همه باید برای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین تلاش و با ارائه برنامه‌های عملیاتی شرایط را برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان، استان و کشور فراهم کنیم.

وی افزود: کارگروه عملیاتی با ویژگی میدانی و جهادی به منظور تحقق شعار سال در شهرستان کنگاور تشکیل و جلسات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و در این مسیر توجه به شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری و سایر موارد در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف در تولید داخل و تحقق رونق اقتصادی باید از شرکت‌های دانش بنیان و توان علمی نخبگان بهره گرفت.

فرماندار کنگاور در ادامه ضمن تشکر از همراهی و همکاری اعضای شورای اشتغال شهرستان و کسب رتبه سوم استان در سال ۱۴۰۰ در ایجاد مشاغل خانگی و همچنین سامانه رصد اظهار کرد: برای بهبود وضعیت بیکاری و ایجاد اشتغال در سال جدید نیاز به کار و تلاش مضاعف، روحیه جهادی و وجدان کاری است.

الماسی در خاتمه یادآور شد: تولید که منجر به اشتغال آفرینی شود، رمز موفقیت ما در حل مشکل بیکاری به عنوان دغدغه مهم خانواده‌ها است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و ۴۰۰ کیلومتری پایتخت قراردارد و از جمعیت حدود ۸۰ هزار نفری برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار