مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲ 22 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی به نقل ازروابط‌عمومی شرکت معدنی املاح ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی املاح ایران در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، با حضور ۷۹/۶۷ درصد از سهام‌داران حقیقی، نمایندگان سهام‌داران حقوقی، نماینده حسابرسی و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت روز یکم خردادماه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، محمدمهدی بوربور سرپرست شرکت از هیات رئیسه دعوت کرد تا در جایگاه حاضر شوند و سپس هیات رئیسه مجمع به ریاست محمدرضا درخشنده نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، تشکیل شد.
در ادامه سرپرست شرکت، گزارش فعالیت هیات مدیره و خلاصه ای از عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۰ را ارائه و از درآمد بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی شرکت در سال ۱۴۰۰ با رشد ۵۲ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ خبر داد.
وی با اشاره به افزایش مقاصد صادراتی شرکت گفت: صادرات شرکت با رشد ۸۹ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل قریب به ۳۴۴ میلیارد ریال بوده است.
بوربور افزود: سود عملیاتی شرکت با رشد ۲۳ درصدی به ۲۹۳۸ میلیارد ریال و سود خالص شرکت نیز با رشد ۵۵ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۳۷۲۷ میلیارد ریال رسیده است.
وی همچنین در اظهارات خود از روند پیشرفت پروژه‌های شرکت خبر داد و گفت: پروژه‌های سولفات پتاسیم و کلرید کلسیم با ۸۹/۱۳ درصد پیشرفت، در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد:پروژه توسعه نمک تصفیه با ظرفیت ۴۰ هزار تن درسال نیز به همت مهندسان پرتوان شرکت مهندسی معکوس و در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسید.
در این جلسه صورت‌های مالی شرکت به تصویب رسید و اعضای هیات مدیره حقوقی شرکت تعیین شدند.
در پایان مبلغ تقسیم سود سال ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۳۳۶۰ ریال تعیین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار