مدیرکارخانه نوآوری مشهد از وجود صف انتظار 70 نفری برای پذیرش و استقرار تیمهای متقاضی در فضای کار اشتراکی این کارخانه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 16 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، نرگس فاطمی با بیان این مطلب افزود: فضای کار اشتراکی کارخانه نوآوری مشهد از ابتدای اردیبهشت ماه 1400 بصورت رسمی کار خودش را با حضور تیمهایی که در زمستان سال قبلش ثبت نام کرده بودند آغاز کرد و در این مدت میزبان 108 نفر در فضای کار اشتراکی بودیم.
وی ادامه داد: از دیماه 1400 با تاکید شهردار محترم برای استفاده از همه ظرفیتهای کارخانه، فضای جدیدی به تیمهای متقاضی اختصاص پیدا کرد و در حال حاضر 130 فضا در اختیار تیمها و فریلنسرها قرار گرفته است.
فاطمی در تشریح امکانات در اختیار تیمها گفت: از نظر امکانات ما علاوه بر میز کاری، زیرساخت اینترنت در اختیار تیمها و افراد قرار میدهیم و همچنین تیمها از اتاق جلسات به صورت رایگان می توانند استفاده کنند و از تخفیف 40 درصدی برای استفاده از سالن همایش، اتاق گفتگو و سایر امکانات برخوردارند. در کنار آن فرصت شبکه سازی هم با تیمها و سایر افراد هم برای تیمها ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: امکانات رفاهی مثل مایکروفر، یخچال و سرو چای و... هم برای تیمها و افراد مستقر فراهم شده است.
مدیرکارخانه نوآوری مشهد در خصوص هزینه های حضور در کارخانه گفت: امسال شاهد افزایش 40 درصدی در مبالغ قراردادی تیمها و افراد بودیم ولی برغم این افزایش به نسبت سایر فضاهای کار اشتراکی مبلغ کمتری برای هزینه های استقرار از تیمها دریافت می شود. بطوریکه برای میزهای اشتراکی 420 هزار تومان و برای فضاهای اختصاصی مبلغ 560 هزار تومان برای هر نفر هزینه دریافت می شود.
وی تاکید کرد: حجم متقاضی برای حضور در کارخانه بسیار بالاتر از ظرفیت کارخانه است بطوریکه حدودا 200 درخواست در اسفندماه 1400 برای استقرار در کارخانه ثبت شد که تنها ظرفیت پذیرش 130 نفر فراهم شده است و باقی متقاضیان در صف انتظار پذیرش قرار دارند.
فاطمی اظهار امیدواری کرد با هخمکاری شهرداری مشهد امکان ایجاد فضاهای جدیدی برای استقرار تیمها و افراد مختلف در مجموعه فراهم شود تا کارخانه نوآوری مشهد بتواند میزبان کارآفرینان و استارتاپهای بیشتری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار