نماینده ولی فقیه در استان ‌؛
امام جمعه ایلام گفت:امام جمعه ایلام با بیان اینکه جایگاه پلیس در نظام جمهوری اسلامی به گونه ای است که مردم حامی آن هستند، گفت: مردم قدردان و قدرشناس تلاش ها و مجاهدت های پلیس هستند و این تلاش های نیروی انتظامی را می بینند و از آن قدردانی می کنند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 08 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی  در آیین صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان، با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین استان، اظهار کرد: امنیت نقش ویژه ای در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری، محرومیت زدایی، اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه در هیچ جامعه تا امنی سرمایه گذار سرمایه خود را به کار نمی گیرد، افزود: امروز نیروی انتظامی ما از لحاظ معنوی دارای روحیه عالی به عنوان مجاهد فی سبیل الله و عشق به شهادت است و افتخار این را دارد که تحت فرماندهی ولی فقیه و نایب امام زمان(عج) است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه جایگاه پلیس در نظام جمهوری اسلامی به گونه ای است که مردم حامی آن هستند، ابراز کرد: مردم قدردان و قدرشناس تلاش ها و مجاهدت های پلیس هستند و این تلاش های نیروی انتظامی را می بینند و از آن قدردانی می کنند.

وی با بیان اینکه پلیس ما امروز آموزش های لازم را کسب کرده و تجهیزات به روز برای کنترل نااهلان متناسب با شرایط روز در اختیار دارد، ابراز کرد: عرصه امنیت جامعه ما عرصه ای نیست که مزد بگیران و جیره خواران دشمن بخواهند در آن نفوذ کنند و نظم و امنیت جامعه را به خطر بندازند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه دشمن در این تهاجم فرهنگی تمام عِده و عُده خود را به کار گرفته است و لازم است ما در جهاد تبیین نقش پررنگی داشته باشیم، یادآور شد: خانواده ها مراقب باشند که تبلیغات جذاب و فریبنده دشمن موجب تزلزل در دل اعضای خانواده نشود.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه همین که رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردان و پشتیبان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است بزرگترین افتخار برای ماست، خاطرنشان کرد: از تلاش های نیروی انتظامی در اربعین حسینی، خویشتن داری و رفتار توام با رأفت اسلامی نیروی انتظامی با نوجوانان فریب خورده قدردانی می کنم که این مهربانی آنان را دوباره به آغوش جامعه برگرداند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار